Pages

9 Nisan 2013 Salı

Giysi Takası



6 Nisan Cumartesi günü Tophane'de daha önce hiç duymadığım bir etkinliğe katıldım ve gördüklerimi, deneyimlerimi paylaşayım dedim. Oldukça faydalı bulduğum bu etkinlik; işe yaramayan, küçülmüş ya da artık kullanmaktan sıkıldığınız kıyafet, takı, ayakkabı gibi eşyaları götürdüğünüz ve karşılığında benzer eşyalarla hiç para vermeden çıktığınız bir mekan. 



   1. Yıl partisine denk geldiğim Mixer’de kim kime dum duma bir ortam vardı. Hiç tedirgin olmadan girip hemen alışverişinize başlayabilirsiniz. Bende elbette bunun için birkaç parça kullanılabilecek eşya götürdüm.



Kadın, erkek, her yaştan insanın karıştır- bul mantığıyla takıldığı bu sakin ve samimi ortamda girişte aldığınız kuponlarla para vermeden kokteylinizi bile yudumlayabilir, alışverişe ara verebilirsiniz. 





                                               
                                        Kimi askıda, kimi tezgahta..





        Mekana giderken acaba bir Dolce Gabbana bulur muyuz dedik içimize doğmuş :)


Aslında bir sanat galerisi olan bu mekanın diğer bir kısmında devam eden atölye çalışmalarına da katılabiliyor veya sergiyi gezebiliyorsunuz.







Son olarak; "bir şey bulamadım artık gidelim elimizdeki kuponları da iade edelim" derken ne göreyim?



Kalan eşyaların ihtiyaç sahiplerine verildiği bu etkinliği takip edip yeni insanlarla tanışmak, ya da takılmak için bulunmaz bir yer.

  • fotoğraflar ben denize ait

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder